ההסתה משתוללת במשותפת: "הנגיף המסוכן מכל הוא נתניהו"

    מוטי סבן 1 Comment on ההסתה משתוללת במשותפת: "הנגיף המסוכן מכל הוא נתניהו"

    יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה הגיב לדברי ראה"מ ואמר: "אני אלמד אותך מהי דמוקרטיה – תארוז חפצים, אתה בדרך הביתה"

    Joint List Political party member MK Ofer Ksif seen at a court hearing at the Supreme Court in Jerusalem asking to disqualify the Joint List of Arab parties from running in the upcoming September elections, August 22, 2019. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ?????? ??? ???? ????? ????? ?????? ???? ???? ?????? ??????? צילום: פלאש90
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסתה לא עוצרת גם לאחר הבחירות: לאחר דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת בלוק הימין, כי על כחול לבן להכיר בניצחון הימין, וכי הרשימה המשותפת שתומכת בתומכי טרור אינה במשוואה. ח"כ עופר כסיף השתלח בראה"מ בצורה חסרת תקדים וכתב: "‏הנגיף המסוכן מכל הוא נתניהו המפיץ את מגיפת השנאה וההסתה הגזעניות. את הנגיף המסוכן הזה חייבים להכניס לבידוד. בהאג", כתב כסיף.

    בציוץ מוקדם יותר כתב כסיף: "לא גאון ולא קוסם. מסית ומדיח המנצל את יצרי האדם האפלים ביותר. תלמיד מוצלח של אבות הפשיזם האירופי – מלה-בון, דרך סורל, מוסוליני, ושות".

    יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה אמר בתגובה לדברי ראש הממשלה: "אני אלמד אותך מהי דמוקרטיה – תארוז חפצים, אתה בדרך הביתה".

    ח"כ אחמד טיבי אמר בתגובה לדברי נתניהו כי "הרשימה המשותפת שתוקפת את חיילינו ומתנגדת למדינת ישראל לא במשוואה הזאת" בין הימין לשמאל בישראל: "למה ללכת סחור סחור, שביבי פשוט יעביר חוק שישלול הצבעה מערבים. אה, שכחתי. אין לו רוב..".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עינים של רוצח…משומד מסית ומדיח בקרוב 'ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם'